søndag den 25. marts 2012

om at sortere børnetøj.

Indrømmet... Mine unger har MEGET tøj. 
Jeg har ryddet op og sælger ud.
Alle priser er inkl. porto. 
Send mig en mail på betinen@gmail.com, hvis du ser noget, du gerne vil eje. 
Der er mere undervejs...

Baby hawk mei tei - extra lange stropper.
send mig en mail, hvis du er interesseret i den.

baby sengesæt. 80 kr. solgt


Skønne bodyer, str. 68 - samlet pris 110

Katvig dragter str. 68 og 74. Samlet pris 110

Småfolk + Katvig. Str 74. 120 kr SOLGT

Hollys, Molo, IdaT, Katvig heldragter, str. 74. Samlet pris 140 SOLGT

Katvig body + molo bukser, str. 68 - 80 kr.

H.J.O.R.T, Katvig og Ej Sikke Lej. Str. 80. Samlet pris 200 RESERVERET


Katvig, Italy Kids + HM,str.68 samlet pris 100





 Skønne skønne Katvig smækbukser + slå om bluse. Str 80. 120 kr.





Molo bukser. Str. 68. 40 kr.

Småfolk t-sirt. Str. 74/80. 50 kr



Molo babybluse str. 74. 50 kr. RESERVERET



Ubang snakkebluse str. 2-4 40 kr


Katvig t-shirt str.68 40 kr





Molo bukser str. 68


Katvig smækbukser str. 92. 50 kr


Katvig badedragt med lille taske (ny). Str. 68 60 kr 
SOLGT



Kæk Katvig skjorte str. 86. 45 kr

Cocomma overgangssko - str 22. Brugt meget lidt. 75 kr.



Så fede Spring Court lædersneakers. Str. 24. 70 kr


Katvig japan sengetøj (m pude) 100 kr

Molo bukser str. 74 40 kr SOLGT


Vogelein overtræksbukser med fødder. 100 kr

Katvig kjole. Str. 86 - 65 kr

Converse babyfutter - str. 20 (12cm) 80 kr



Katvig boilersuit str. 80. SOLGT

Kulør korte bukser, str. 4 år. 50 kr RESERVERET



13 kommentarer:

  1. Hvilken str er det gule katvig sæt? Jeg kunne også være interesseret i velourkjolen...
    Uheldigvis har jeg rigeligt tøj i str 68

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er 68 :) Desværre... Jeg har mere i 74 og op, det kommer på i dag... Sig til hvis du gerne vil have kjolen.

      Slet
  2. Hejsa. Jeg vil gerne købe drenge katif sættet i str 74 og molo fleecen i str 68. Du ka bare sende oplysninger til anjabenzon@gmail.com

    SvarSlet
  3. Katvig boilersuit brun, velourkjole rød og sommerdragt gul-lyserød. Vil du sende mig en mail på anniechr@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Vil du sælge noget af Hollys i str 80 separat og er det boder eller bluser?

    SvarSlet
  5. Ihh, sikke nogle fine ting. Jeg vil gerne købe de to holly's billeder til hhv 100 kr og 80 kr. Mvh Stine

    SvarSlet
  6. Hej vil du lave en god pris på alt pige str 74 og evt 80 plus badedragten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej annesofie... Vil du sende mig en mail på betinen@gmail.com?

      Slet
  7. Hejsa. Jeg er interesseret i det du har i str. 80, men kan ikke lige gennemskue, hvad der er solgt. Min mail er mettekvestergaard@mail.dk

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Hej igen
    Er også interesseret i baby- sengetøj m elefanter, sender lige mail :-)

    SvarSlet
  9. Hejsa. Kan se at de ting, jeg har købt af dig, stadig står som reserverede. Jeg skal derfor bare lige være sikker på, at du har modtaget pengene fra mig.
    God påske og kærlig hilsen fra Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette.

      Jo, det mener jeg bestemt, jeg har :) Jeg har bare glemt at ændre det her :) Jeg sender det til dig i morgen.

      Kh og rigtig god påske!

      Slet